BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, februari 16

Filmtips m.m.

Jag och älsling såg nyss klart en film som heter "The Collector".
Ruskigt äcklig tyckte jag... Hoppade till en gång i filmen...
Det var en sån där film man sitter helspänd hela tiden. Sånt tycker vi om! Tummen upp!
Men Andreas tyckte den inte var så bra pga slutet... *hehe*

Ska nog inte säga så mkt mera, se själva och bedöm!


Mina brownies blev btw jätte goda =)

Och längtar tills på Torsdag kväll, för då ska jag hälsa på min bästa vän Jessica och hennes karl Ola :D Det var ett tag sen nu vi sågs...
Saknar henne så mkt! För att komma till hennes blogg klicka här!
Jag och Andreas ska dit och bli bjudna på fika och snacka lite. Med henne kan jag verkligen prata om ALLT! Love u Bejb!
D & J

Nu ska jag nog krypa ner under täcket med älskling lite...
Har planeringsmöte på jobbet imon. 9-16.
Natti natt...


0 kommentarer: