BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, februari 23

Lonely....


Nu är jag hemma helt själv, för älskling har åkt och ska jobba kväll. 15.30-21.30.
Vad ska man hitta på själv i 6 timmar? Hmm...
Får fundera på den en stund...

Gick av kl 9 i morsse. Upp kl 7.00 Blä va tidigt det var. Särskilt när man knappt sovit nånting, och vaknat varje timme! Blä, vet inte varför det var så inatt...
Kanske var det för att det var min sista dag på jobbet ida? Känns tomt men kul att komma tillbaka till mitt första jobb igen. :D
Börjar på fredag =)

Ikväll ska jag pröva göra det Jessica och Ola bjöd oss på i lördags. Banan och choklad :D Mumms. Super gott... Fast ikväll blir det banan och after eight :D

Kanske skulle tagit fram dammsugaren?
Ja så får det bli, göra lite nytta idag och göra sista delen på plugget också kanske...
Hejja mig, får se om jag gör det jag har sagt nu då!? :P *Haha*

Skriver kanske lite senare...

Ciao!

0 kommentarer: