BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, februari 23

Längtan...


Längtar så mkt efter älskling :P
Men han han kommer väl hem om ca en timme lr nått...

Sitter och tittar på ByggLov... Dom gör så fint, tänk att ha så fint hemma i huset att få välja hur det ska se ut utan att bry sig om pengar. Önskedrömmar :P
När älskling kommer hem ska ja göra desserten. Och slå på nån film och mysa :P
Blir nog Twilight - New Moon ikväll =) Såg den sist på Bio :D

Jag gjorde iaf allting jag skrev i tidigare inlägg xD Duktiga jag!
Dammsugit och pluggat klart och skickat iväg. Känns så skönt...!

Imon blir jag ensam hela dagen och kvällen igen, så då vet jag inte vad man ska hitta på... :S
Älskling åker till Falun imon med sina morföräldrar...

Så jag hoppas att man får besök av mamma som skulle komma nångång i veckan... :D

Igår hämtade jag mina plastbelag till skidorna till skotran :D Så snart är hon färdig. Min ögonsten!
Om bara kylan kan sjunka lite...

Kanske ska hänga in lite tvätt som förhoppningsvist är torrt...

0 kommentarer: