BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, februari 2

Sjuk =(

Inatt har jag knappt sovit nånting, vridit och vänt på mig och inte kunnat sova pga min nackspärr =(
Imorsse när jag vaknade när älskling skulle upp till jobbet. Hade jag världens sprängande huvudvärk, ont i öronen, halsont, hostar, helt slut i kroppen och svimfärdig.
Så när jag skulle upp och göra i ordning mej för skolan så höll jag på svimma :(
Då stannade jag hemma, fast jag vill till skolan. Men orkade inte.
Somnade om typ vid 8 när jag vaknade kl 6. Så har jag sovit till 14.30. sen gick ja o startade datorn, klarade av att sitta där i 5 min typ. skulle diska, allt skrammel sved i öronen. sen startade jag tv:n och kunde titta i en halvtimme sen somnade jag.
Så kom älskling hem vid 16.30 och väckte mig.

Han hade köpt med sig: C-vitamin och halstabletter till mig. Sen gjorde han Minestrone soppa åt oss. Allting smakar så jävla äckligt när man e sjuk :S Fick i mig lite mat iaf...

Älskling är sjuk han med. Antar att jag blev smittad i helgen av pappa, så smittade jag älskling med...

Nej fy fan vilken huvudvärk. Nu ska jag lägga mig i sängen igen. Ska försöka hålla mig vaken till Paradise Hotel börjar ikväll, det är juh Final. Och Jackie kommer vinna har jag hört...

Natti natt...

0 kommentarer: