BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, februari 13

Tumör!? :O


Nyss hemkommen från jobbet =)

Så nu ska jag bara ta det lugnt ett tag och sitta och surfa runt...
Sen ska jag väl ta itu med disken som ligger där och väntar på mig. Uuusch :P

Älskling jobbar kväll så jag ska väl ha lite ensam mys framför Tv:n ikväll och titta på Melodifestivalen och hejja på Orsa Spelmän xD

Igår så tog vi det lugnt jag och älskling, och jag var på VC i Mora och kolla upp min örsnibb som har svullnat upp och blivit en stor knöl som ömmar.
De tror det kan vara en cysta :S Och när jag hör sånt blir jag alltid så nervös.
Tror att det är cancer och tumörer och gud vet vad.
Hypokondriker.se!!! Fick iaf en salva med penicillin i som ska tydligen göra det bättre.
Som jag tror inte på ett dugg på. Så jag får väl upp söka läkare igen hemma i Älvdalen.
Så de kan skära upp mitt öra eller picka hål på den lr nått :S

Fan vilka läkare man får i Mora som inte kan prata svenska.
Ursäkta men jag har inget emot invandrare, men dom lär väl ska kunna prata så man fattar vad dom säger när de pratar med en...!

Nej nu ska jag surfa vidare...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

hellre en läkare som bryter på svenska haha, de flesta "svenska" läkarna som jag haft är inkompetenta idioter.