BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, februari 13

Godis, kyla, sakna

Glömde juh skriva att jag och älskling myste till lite extra igår eftersom vi inte kommer ses i helgen och när det är alla -ans dag eftersom jag jobbar imorgon 14-11.

Så vi gav det vi hade köpt till varandra igår ist :P

Jag fick 3 st fina rosor och 2st After Eight av mamma och pappa.
En söt nallebjörn av Brossan.
Och en Me To You Nalle av älskling och ett sött kort :D
Älskling känner mig så väl, skrev juh bara här om dagen hur glad man skulle bli om man fick en sån nalle :P
Han hade köpt en sån innan jag skrev det här på bloggen :D
Dom är så himla sööta :D


LördagsGodis :D Muummss!! ;P

Älskling fick en nallebjörn av mig och kalsonger :P *hihi*

Så ska jag berätta att jag och älskling försöka leta en annan bostad framöver ( vet ej när )....
För att bo i timmerstuga är inte direkt nån hit jag jag verkligen rekommendera!!!
När det är kallt ute så är det IS KALLT inne också.
Elementen hjälper knappt ingenting när det är över -20 grader ute. Runt dörren blir det frost och de blåser kallt ifrån fönstren.
Så har vi juh haft ett tag, och först nu skriver jag det här i bloggen. När det var 30 minus för några veckor sen hade vi 8 grader här inne i huset. För proppen gick för det var kallt eller något sådant.
Man kan inte gå barfota här inne =( Jag som alltid nästan går barfota...
Så vi längtar tills våren kommer så det blir varmare.
För så här kan vi verkligen inte ha det. Jag klarar absolut inte en till vinter här. Fryser jämt och ständigt. Och på morgnarna vill man knappt gå upp ur sängen...

Ja nu har jag klagat klart på det här jävla huset vi bor i... Det är litet och kallt! Men det går väl an ändå...


En annan sak jag längtar till är att jag vill skaffa hund igen! Men älskling tycker inte de :P
Vi får juh inte ha några djur i det här huset, för våran hyresvärd är allergisk.
Saknar min kissemiss Skorpan hemma i massor!
Men ännu mer saknar jag Easy som jag hade för några år sen =(




Jag skulle egentligen ha pluggat men men mkt att skriva ...
Får bli en annan dag igen :P


Ska nog gå och ta lite godis nu iaf =)

0 kommentarer: