BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, mars 18

Alice i under(livet)landet...


Nu sitter jag på jobbet och tar en paus från städandet =)

Men en sak jag har glömt att skriva var och fråga er om ni har sett Alice i Underlandet?
Det var den sämsta film jag någonsin sett, fattar inte vinken överhuvud taget.
Skitkass.se!!! Slösat 85 spänn på att gå på bio och titta på skit i 2 timmar :S
Usch o fy o blä...

Slutar 16.30 idag, sen ska man väl hem o ta tag i äckeldisken och göra tacos :D Mumms...

Känner att jag måste ta tag i pluggeriet på en gång så det inte blir som de brukar. Sista veckan inför inlämning. Nejnej. Påputtning hade vart nice ;)

En annan sak jag lyckades göra igår när jag skulle kliva in i duschen så slant halkskyddet iväg och jag efter och vänster benet for in i ståltröskeln lr vad de heter och ramla på arslet =(

Så nu har jag världens bula på benet och det värker och gör ont. Blåmärke som faan!
Jag är duktig på att göra illa mig jag, min vanliga otur.

Nu får de vara nog med skador tycker jag! Längtar tills all snö försvinner, och inatt skulle det snöa också. Det var väl ändå onödigt.


Vill se sol igen ...

0 kommentarer: