BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, mars 17

Lilliga lördag ida :D


"Stutt" lörda idag xD Då kan man väl få ta sig en shot´s va? Det gjorde jag nyss iaf :P *hihi*
Baja Päron, smakar päronglass. Så jäkla söt och god =p Mumms, om ni inte har smakat den innan, gör de!

Nu har jag gjort mina 3 dagar i skolan iaf för den här månaden. Nästa månad bär de av igen då ska alla uppgifterna vi har fått vara klara... *suck*

Vi fick extra mkt jobb den här gången. Medicinsk Grundkurs. Nästan färdig sjuksköterska dåe? Njaaeej kanske inte. Men nära på undersköterska.
Undra vilka kurser man ska läsa då?
Nån som är hajj på hur man kollar sånt, kommentera mer än gärna...

Bara ett år kvar i skolan, känns skönt. Men nästa termin ska vi börja med ett specialarbete som jag har ingen aning om ännu vad jag ska skriva om... De får jag tänka på längre fram. Vill inte gå omkring och grubbla uti det nu iaf...

Jag har nyss slutat jobba. (Jobbade efter skolans slut).

Det är svårt det där att veta vad man vill bli, beundrar er som vet det. Jag tycker om mitt jobb nu, men vidareutbilda mig hade vart kul efter jag gått klart kursen på 2 år.

Kanske bli undersköterska eller behandlings assistent. Mkt man vill!

Jag har iaf hängt in lite tvätt och plockat in disk, mer orkade jag inte. Satte mig här och ville kika runt lite. Missade halva "Fuskbyggarna" så nu sket ja i det. Bra program för övrigt...

Nu ska ja kolla vidare sen ska ja ta mig en härlig dusch innan pyjamasen åker på...
Älskling kommer väl snart hem också efter han vart hos en släkting med nån dator...
Börjar juh sakna han, Btw han färgade min ljusa utväxt här om dagen. Blev asbra. Min duktiga stylist här hemma. Många plus i kanten!

Men men...

Godnatt alla bloggare därute som läser min blogg om min vardag.... Caio!

0 kommentarer: