BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, mars 31

Dagen mitt i veckan...


Japp då var det onsdag redan. Shit... Vad tiden går fort!
Har inte skrivit sen i fredags... Har inte haft tid som vanligt...

Har väl jobbat i lördags men i söndags var hela familjen ut på en fisketur med skotrarna :D
Nog var det roligt, men vädret var inte det bästa så mot slutet var det inte så kul längre. Blev blöt i rumpan av den blöta snön som föll...

Och inatt har jag jobbat natt, så nu är man lite småtrött. Älsklingen har nyss åkt till jobbet.
Och vi hann äta lax med ris, sallad och nå klet som jag brukar göra. Mummss...

Nu ska jag ta det lite lugnt ett tag, skulle pluggat men får se hur det blir med den saken...
Ikväll ska jag på Ljusparty hemma hos Emelie :D Aldrig vart på ett sånt =)

Slänger in lite bilder från söndagen iaf :D


Bäbis ♥



Där nere konstaterade vi att det inte fanns någon fisk =(


Brossans sköna stil :D
Haha

Ne nu ska jag kika runt på nätet och se om jag kan få några nya idéer till en ny bloggdesign...
Vill ha lite vår/sommar design nu...
Längtar efter solsken igen!

Over and out!

0 kommentarer: