BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, mars 26

Småstressad...


Här är bild på mig som Jessica har gjort =)
Taack gumman

Hej igen, just nu är jag lite små stressad. Mkt saker att göra får mitt huvud att snurra till lite extra. Eftersom jag redan är snurrig ;)
Jag som skulle plugga för jag trodde att jag inte hade andra saker att göra, men det kommer annat i vägen såklart varje gång :P
Har haft fullt upp som vanligt, därav min dåliga uppdatering...

Men iaf...
Nu sitter jag och äter en ordentlig frukost med en rost macka med salami på, oboy såklart, och en tallrik med yoghurt med kiwi och special K. Mumms.

Idag ska jag jobba kl 13- 16. Sen ska mamma hjälpa mig med massa pappers arbete efter krocken.
Sen börjar jag jobba på Slussen kl 18-24. Kul :D Länge sen jag var där nu...

Igår färgade jag håret på älskling, de blev asbraa :D
Imon är det min tur =)

Såg ni btw Sveriges Värsta Bilförare igår? Man vet inte om man ska skratta eller tycka synd om dom för att dom verkligen har fått körkort. Väldigt sevärt program tycker jag. Skit kul!

Jessica var här en sväng igår då Andreas har hjälpt dom med datorn... Får hoppas att Jessica slipper slå ihjäl sin dator nu då :P

Men nu ska jag läsa lite andra bloggar =)

0 kommentarer: