BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, mars 10

Kass uppdatering...


Jag i lördags (sminkad av Carro ;p )

Hej alla ni som läser min blogg :P
Jag har vart kass på att uppdatera här, haft fullt upp!
Så har faktiskt annat för mig än att sitta vid datorn.
Jag sitter ärligt talat inte så ofta vid denna dumburk...

Jag har hunnit jobba och jobba sen har jag jobbat lite till :P

Men i Lördags så var jag ut med tjejjorna och skulle på Wasa men det var tydligen för "mkt" folk så vi kom aldrig in =( Men vi hade grymt kul iaf. Och full blev ja ;)
Så mådde inte alltför bra dagen efter xD

På måndagen slutade jag kl 21.00 på kvällen och tog en promenad från Hemus hem till Öna.
När jag kom hem hade älskling ställt fram massa ljus och det var nedsläckt och han överraskade mig med 10st röda rosor och två söta kort och en nalle med ett hjärta. Bara sådär! :D
Blev så himla glad :D Vilken underbar fästman jag har!!!
Älskar dej Andreas



Rosorna jag fick =)


Den söta nallen jag har nu på väggen =)

Har slutat från jobbet idag kl 12.00 efter det var jag med Jessan på stan en vända :D
Så har jag och älskling fikat med lite kaffe och tog en shots var med en ballerina kladdkaka och en bulle längd ;) Sen fick man ont i magen =( Lakoshelvete!

Ikväll blire pommes och löfbit med sallad till såklart...
Nu var de jätte länge sen jag och älskling var tillsammans, vi har annars bara jobbat och gått om varann, knappt sovit tillsammans heller pga av att jobbar nätter.

Så ikväll ska vi mysa till det och imon är vi lediga så då ska vi bara mysa hela dagen lång :D

I helgen jobbar älsk och jag och pappa och brossan åker från Bjärre till Sälen med skotrarna.
Kanske svänger förbi Lima på Rally ;) Kommer bli så jäkla roligt.

Tar med mig digitalkameran så kanske det blir lite bilder här längre fram...

Långt inlägg idag, nu ska ja läsa lite bloggar ;)

Tjingeling!

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Ja synd att ni inte kom in, ville ju dansa :) haha och ni får se till att inte försöka gå före kön, känns lite surt för oss som köat i 40 min ;) vi tar dansen nästa gång! :)