BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, mars 15

Sälen, bogsering och annat ...


Nu är det måndag igen, fan vad veckorna går fort.
Det var juh nyss jul och nu har våren kommit :D
Takdropp och slask överallt. Mysigt, vårkänslorna kommer sakta men säkert...

Man blir så mkt gladare bara solen är framme :D
Vaknade av solljus idag, hur härligt är inte det liksom? Vaknade vid 10. Sen började jag skolan halv 13 idag och slutade halv 17.

Sen skulle jag åka ner på Mora och köpa majs, sallad, räkor, kräftor, och tonfisk, för jag och älskling skulle äta tonfisksallad =) Mumms...


Middagen idag =)

Men senare när jag skulle åka ifrån Konsum parkeringen så kom jag inte därifrån pga en isfläck under högerframhjul, så älskling fick lov komma och bogsera upp mig för jag hade bilar breve och bakom så juh mer jag försökte så rullade jag bakåt. Framhjulsdrift :D *hehe*
Pinsamt.se!!!

Så nyss har vi ätit och jag ska snart sätta på kaffe, känns att det behövs...

Min karl står och diskar. Det är manligt det!! :P

I lördags så åkte jag brosan och pappa upp till Sälen på skoter från Evertsberg :D
Så jäkla roligt...! Så igår hade jag världens träningsvärk likadant idag. Mörbultad!
Sen åkte vi upp på Fjällen i Stöten. så jäkla fint. Kallt och de blåste som fan och så snöade oxå.
Måste göras om nästa år.

I helgen är jag ledig :D Wow, jobbat 3 hegler i rad nu.
Så då tänkte jag och familjen +älskling åka ut på en skoter tur igen ut och fiska. Angla troligen.
Eller fiska öring.
Sen så ska jag fira min älskade vän Jessica som fyller år :D

Går långa perioder att jag bloggar nu, har varken tid eller lust. Bloggtorka.com!
Får hoppas att blogglusten kommer igen...

Slänger in lite bilder iaf, nu ska ja ta mig en lång härlig dusch tills varmvattnet tar slut ;)


Pappa o Borssan vid första stoppet i Mångsbodarna.

Jag i Mångsbodarna, soligt som fan.
Håret ser för jävligt ut efter hjälmen...

Tandådalen för tankning =)

På fjället i Stöten.

Over and out...

0 kommentarer: