BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, mars 31

Partylite + strul med bloggen.


Jo det är väldigt struligt med min blogg, jag vet varken ut eller in vad jag vill ha heller så. =(
Så nu får det faktiskt se ut så här tills jag orkar göra nånting åt det. Dvs när jag får tid och ork!

Kom typ nyss hem efter vart på LjusParty hos Emelie =) Det var väldigt kul, massa lukter.
Så nu har man lite ont i huvudet för man har sniffat ljus ;) haha....
Beställde iaf lite grejjer, hade velat beställt ALLT om plånboken hade tillåtit det...

Är det någon som är intresserad utav att komma på ett LjusParty kommentera mer än gärna...

Nu ska jag iaf äta nått innan jag tar en snabbdusch för sedan att krypa ner i den gosiga sängen...
Så jäkla hungrig, ja vet att man inte ska äta så här sent, men nöden har ingen lag... :P

Godnatt då alla läsare där ute =)

0 kommentarer: