BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, april 2

Glad Påsk!


Glad Påsk allihopa :D

Vad ska ni göra under påskhelgen?
Jag ska iaf jobba, plus lite annat smått och gott...

Men nu är jag iaf äntligen klar med bloggen. Usch vad lång tid det tog...
Rosa och fin, lite sommrigt nu kanske? hihi...

Sitter imellan åt och kollar på "Så ska det låta", skulle ha varit in i duschen innan Andreas kommer hem från jobbet.
Jessica och Ola var på en snabbvisit också :D Trevligt trevligt...!

Idag gick jag av på morgonen sen jag har jobbat natt, sen har man varit och handlat i all denna påskhandlande röran.
Vi åt tacos ida, mumms... Så vart vi bjudna hem till Ola och Jessica på påskmiddag imon :D
Vi måste ha världens vänner =) ♥
Och diskat har jag faktiskt gjort idag, då blev älskling glad... Hehe, han har fått diska nu när jag jobbat och haft mkt att göra på senaste tiden...

Ne nu måste jag in i duschen... Herrååå...

P.s Vad tyckte ni om min nya bloggdesign?
Kommentera!

0 kommentarer: