BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, mars 1

Salong Spegeln =)

Hej alla läsare, har inte haft tid att blogga för jag har jobbat hela helgen. Jobbade natt inatt. Drygt var det när man vaknade varje timme :S Usch!
Vilken tråkig design jag har sen, Bläää. Måste göra nått åt bara man e ledig!

Jag är så himla glad att vara tillbaka på mitt gamla jobb igen. Verkligen saknat allihopa där!
Så jäkla kul :D
Ni som undrar vad jag jobbar med får gärna kommentera. Jag tror inte så många vet vad jag jobbar inom för jag pratar inte ofta om mitt jobb. För när jag e ledig är jag ledig!

Så hann jag hem och ta på älskling med iskalla händer så han vaknade *hiiihii* Skadeglädje!

Sen vart de brottom ner till Spegeln för jag hade bokat klipptid. Hade juh glömt bort att det kan vara mkt trafik :S
Kom precis in på sekunden!

Håret var så slitet och fick en rejäl upplyftning. Känns så himla skönt. och nöjd blev jag också.
Är lite ovan nu med fått snelugg pga håravslitning. Älskling tyckte jag blev så fin och söt.
Passade bättre i det än innan :D Så kul att det uppskattades =)

Slänger in en före och efter bild:


[Före]
Luggen uppsatt pga slitet.
(Senaste kortet)


[ Efter ]
Notera att jag är osminkad och kort taget med mobilen!

Uppsatt :P

Vad tyckte ni, bättre lr sämre?
Blir väl flera kort en annan dag med digitalkameran.

Sen har man lagat lite Asiatisk mat idag med.
Kycklinggryta med kokos och grönsaker i. Vårrullar och Jasmin ris som älskling gjorde =)
Super gott!

Familjen Annorlunda såklart efteråt. Blir lite sugen att ha 10 barn ;) Hahaa...
Men då ligger jag efter =(

Imon blir det skoteråkning med brossan, lite grann iaf. Går juh inte åka över några sjöar nu. Pappa sa att det har varit ½ meter vatten ovanpå isarna nu. =(
Ska åka lite tidigare hem än jag brukar och skruva på skidorna eftersom inte pappa har tid.
Brossan får hjälpa mig lyfta eftersom skotran är på släpvagnen...

En dusch har jag hunnit med oxå, men nu ska jag nog se efter vilken film som står på kvällens schema =)

Natti natt

2 kommentarer:

Micka sa...

Jättefint! :)

Sofiaa sa...

Sv: Men just fan, det har du rätt i haha, vi bytte ju, hade 180 innan.. haha, förvirrad jag är.. Ja fan, 159 är jag!