BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, februari 26

Helt slut...

Usch vad sliten jag är idag... Känns precis överallt i kroppen... Gött! =)
Jätte roligt att komma tillbaka till mitt andra jobb :D
Nu måste man börja planera hur/när man ska ha semester i sommar också ;)
Har ett gäng papper som jag ska gå igenom bara jag orkar. Tittar lite grann här, sen tror jag att ja ska dö en vända i sängen :P

Jag och älskling var uppe inatt igen och tittade på Curling :P Faktiskt jätte kul och se...
Sen skulle man upp 05.45. Blä...
Stressat på jobbet och ut i vasaloppstrafiken. Fy faan! Långa omvägar för att ta sig till jobbet och hem från jobbet! Hatar Vasaloppet!!!

Sen efter jag slutade så fick jag lov åka ner på stan och gå in på JC en sväng när jag hade rabatt kupong, men hittade inga jeans jag ville ha. =(

Har nyss ätit lite. Och pratat med mamma andra gången idag och pappa lite i telefon :D

På tisdag är jag ledig, då ska jag banne mig åka hem till Bjärre så ska jag och brossan åka skoter!!! Fy faan vad kul!
Jag skiter i min onda fotled (jag har haft ont i 2 veckor nu) bara jag får åka skoter igen...
När ska smärtan gå över då? Trampat lite snett så ska det sitta i flera veckor sen.

Älskling jobbar och slutar vid 21.30 idag igen, så det blir att vara hemma och ta det lite lugnt och bara rå om sej själv, väldigt skönt ibland...

0 kommentarer: