BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, april 25

Bakis dag idag?

LOVE
Bakis dag idag? Nej faktiskt inte, är väl trött efter igår... Tur att man inte festar varje helg så man inte sliter ut sin kropp... :P

Men igår var det iaf väldigt kul. Så roligt har jag inte haft kul på länge ;)
I sommar får man väl hoppas att det blir lite mera party =D

Tack Jessica och Ola för en jätte trevlig dag/kväll/natt/morgon/dag med er :P Haha. 24timmars umgänge med dom bästa =) ♥
Bilder från igår kommer senare, jag lovar. Men inte just nu. Har bilder på kameran, telefon, och på Andreas telefon.

Ikväll blir jag ensam hemma, Andreas började jobba 15.30.
Jag har iaf diskat, städat "badrummet", tvättar/tvättat. (Vi tvättar ganska ofta pga liten tvättmaskin).
Bytt sängkläder till det nya jag köpte av mormors pengar :D Myysssigt!

Imon efter jobbet åker jag hem till familjen =D
Ska äntligen få byta till sommardäck, städa bilen, och tvätta bilen.
Sen ska jag hämta lite grejjer som ligger hemma som jag hade behövt här :P

Nu ska jag se om det finns nån film att titta på ;)

0 kommentarer: