BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, april 24

Retrorama

Hej bloggen, nu är det lördag igen och jag e ledig =D
Ikväll blire fest med dom bästa! Länge sen vi var ut på nå galej...

Ikväll blire grillning med god mat och god dricka...
Sen skulle vi tydligen åka jänk i Jessica och Ola´s snygga bil :P

Kommer bli en asnice kväll, det känner jag på mig...
Va nyss på FMMattssons och kikade runt lite med familjen. Brossan köpte en present till mig för jag har fyllt år. En skit frän tavla :D

Igår fick jag pengar av min mormor till sängkläderna jag önskade mig. Bomulls Satin. Det e grejjer de...

Nu ska jag hänga in torkad tvätt och hänga upp blöt tvätt. Intressant va? haha...

Vi kanske ses i dimman ikväll. Ta det lugnt du också mammie ikväll? Hihii.. Made In Älvdalen för päronen ikväll...
Jag har iaf sett nog av LK.

Nu har Andreas kommit hem, nu ska vi väl börja göra i ordning oss så ska vi åka hem till J + O :p

Nu väntar tvätten på mig...

0 kommentarer: