BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, april 21

Happy Birhday To Me =)


Grattis till mig själv :D Woho!
Idag fyller jag 21 år :P

Har inte kännt så speciellt som det gjorde när man var liten, hehe. Jag vill fylla 23 sen ska ja sluta fylla år :P Då får jag åka vilken kryssning jag vill utan föräldrar tillstånd. Haha, Liten man är ibland...

Har iaf varit i skolan idag från 8-11.30, sen startade jag datorn och kika in på FB och lite bloggar, så ser jag att jag har fått massa gratulationer från massa vänner :D
Och Jessica och Sofiaa hade lagt upp mig i sina bloggar =) Taack så mkt sötnosar ♥
Jag trodde inte jag skulle få så många som jag fick faktiskt ärligt talat...

Men dagen är juh inte slut än...
Ska börja laga till nån mat till mig och älskling nu, innan jag börjar jobba kl 14.00 har tagit mig en friskvårdstimme igentligen börjar jag kl 13.00. Skönt o vara hemma lite med karl när man fyller år.

Nu blir det matlagning, nått med kyckling iaf... Hoppas det kommer bli gott...

0 kommentarer: