BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, april 22

Warning för långt inlägg. Städning/shoppaholic/party...

Nu är jag verkligen helt slut! I kroppen och i huvdet ;) Och ont i ryggen och nacken.
Nackvärk som har blivit en del av vardagen nu sen krocken =(
Måste försöka göra någonting åt det, gå till en naprapat lr liknande. Som kan knaka till det åt mig...

Har städat här hemma, dammat, damsugit, hängt in tvätt/tvättar nu igen , diskat, bäddat rent våran säng, och gått igenom lite hyllor och saker som tar bara plats som man inte använder...

Vad jag är duktig ibland :D Men jag kommer bli bättre på det om jag får en annan bostad som jag trivs i. Om jag trivs så är det faktiskt rent runt omkring mig.
Här blir det liksom "skitsamma- ska ändå flytta" Men men, får se hur lång tid det tar då... Suck...

Igår så jobbade jag kväll. Kom hem kl 21.00. Och 21.30 kom både Andreas hem från jobbet. Och Jessica och Ola kom för att fira mig =D Vi har världens bästa vänner
Vet du Jessica att du är den bästa vän jag någonsin haft!? Best friends 4ever...
Så gav dom mig en jätte fin blombukett och en asgod likör :D Muumms...
Taaack underbaraste vänner !!!

Av älskling fick jag ett nytt halsband och en miranda nalle =)
Taack älskling!

Idag har jag och älskling haft fullt upp. Vi har vart på Bolaget och handlat för mkt som vanligt (eller iaf jag) *hehe*...
Sen fick jag lov att köpa en vas för den vi hade förut hittade vi inte, och har ingen aning om vart den är. Sen har jag köpt en mascara och en fondation (stavning?),
Hittade även en handväska.
Sen var vi och handlade mat :P Så det försvann pengar ida...

Så hann vi juh inte heller göra någon mat för älskling började jobba så då gick vi på Torino och käka...
Nu blir det inge mera snabbmat två månader framöver... Den här månaden har det gått åt mkt pengar... Oj vilket långt inlägg det blev.
Mamma skulle kika förbi så ska sitta och ta det lugnt ett tag.
Sen ska jag åka förbi min "andra" mamma. Dvs min mormor =)
Jag har inte varit till henne på jätte länge och inte lika ofta som förut. Haft väldigt fullt upp nu på senaste tiden med jobb och studier... Så känner skuld att jag inte har varit där =(

I helgen blire ööööösss!!! Vi 4 ska på FM-Mattssons på Retrorama. Woho!
Slänger in lite bilder från när vi hade grillkväll :P


Jag och älskling. Dragen?

Jessan + Andreas i bakgrunden ;)

Ola har fått i sig lite för mkt av det goda kanske?
Geger ser ut att pinka där bakom? :S Hoppas inte!

Får komma ihåg kameran i helgen Jessan så vi får ta några bilder på oss igen ;)


Kärlek

Bäst att sluta skriva nu, ibland kan man skriva hur mkt som helst ibland ingenting... ;)

0 kommentarer: