BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, april 5

Orkeslös...



Just nu tar jag en paus från pluggeriet. Får se senare om man får någon energi...
Har pluggat igår med. Just nu hatar jag att plugga. Känner att jag inte har tid med någonting! =(

Älskling jobbar ikväll idag med, vi har iaf ätit Flygande Jakob innan han började. Mumms!

Kvälls solen lyser utanför mitt fönster och inga utemöbler har jag tagit fram ännu, men det känns ändå långt kvar att ta fram dom. Men vårkänslorna börjar komma fram igen :D

Längtar så till all denna snö är borta så man kan fiska med kastspö igen =)
Fast får väl klämma in nån skoter dag med familjen innan snön är helt borta ;) hehe...

Ska se om det finns nå att se på tv :P Herrååå...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

då får du nog skynda på ;) Det töar på bra och skaren är inte den roligaste ><