BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, april 4

Slut på veckan & slut i kroppen/knoppen...

Nu sitter jag här igen vid dumburken och kikar runt. Kom typ nyss hem från jobbet.
Är helt slut och trött idag. Kanske det beror på att man va uppe lite sent igår? :p

Igår var vi hemma hos Jessica och Ola och åt påskmat och hade skitroligt! :D
Tror inte jag har skrattat så mkt på evigheter... En kväll fullt av skratt räcker för två veckor framöver ;)
Tack för en suuuupeerduupeer trevlig kväll underbara vänner♥
Har alltid kul med er. Ser framemot den 24 april med er igen ;) då ska man bli nostaligisk igen :D

Jag skulle egentligen ha pluggat brukar säga så ganska ofta nu men det brukar aldrig bli av.
Jag titta igenom papprena igår så blev det inte riktigt som jag trodde.
FAAAAN, Helvetes Jävla Skit... Uppgifterna ska vara klara om 2 veckor, och jag har inte ens börjat!!!!!!
Jag hade fått för mig på något underligt sätt att det skulle vara klart i Maj. Skit...

MÅSTE ta tag i det där nu, sista sekunden som vanligt. Suck, vad lack jag blir.
Gör massa annat ist jämt, finns juh alltid roligare saker att göra...
Men nu e ja för slut för att orka göra nått, har ingen energi kvar efter helgen...

Tror jag ska lägga mig i sängen och ha myskläderna på med veckorevyn i handen =)

Älskling är och jobbar och slutar ikväll, guuud va skönt med en kväll för sig själv en stund iaf...

Nu får det vara nog med data idag tror ja.

Bye bye...

0 kommentarer: