BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, maj 14

Fredag =)


Idag får jag träffa den här knäppisen :D

Ja äntligen är det Fredag och jag e ledig =D Vaknade 10.15 idag :P
Synd att det ska vara så tråkigt väder hela helgen :(

Älskling jobbar till 4 idag, efter de så ska vi åka hem till mina föräldrar och vara där i helgen.
Andreas ska hålla på med 850:n :P
Så idag ska jag väl packa, diska högen från igår m.m.

Och mamma ska köpa laktosfria produkter till mig så jag kan äta hemma =) Taack Mamma ♥
Ikväll är det "Så Ska Det Låta" och då ska Stefan Nykvist vara med, så det måste vi se!

Nu ska jag kika runt lite på nätet, sen ska jag göra ett ryck med allting så jag bara kan slappa resten av dagen ;)

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

har du bytt musik i bloggen? höll fan på att skita på mig hahaha (råkade ha hög volym på datorn när jag gick in på din blogg) haha