BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, maj 11

Tattoo =)

Ja då har man gaddat sig ännu en gång ;) Nu blire inga mer tatueringar. :p
Super nöjd blev ja. =)
Slänger in en bild, men det e juh alldeles nygjord ser juh bättre ut utan plast sen =)

Jag har juh alltid tyckt om stjärnor.
Men iaf så är det 1 stjärna för varje person som jag älskar som är mig närmast.
Mamma, Pappa, Brossan, Andreas och den lilla stjärnan som nästan inte syns (längst ner) får stå för mig själv ;)

Schnyyyggt de kommer va till sommarn ;)

Älskling håller på installerar om sin dator som krånglar antar jag.
Sen ska han få installera om min med, bara han har tid. Skiter i garantin nu. Håller på bli tokig på min dator med "superbra" Vista. Usch, datorn blir så jävla seeeeg. Så de blir XP istället sen...
Den råka få sig sin första smäll idag, usch vad arg jag blev. Men sen ångrade jag mig och blev orolig över att den gick sönder. Men det gick bra. Jävla dumheter jag håller på med. Skärpning!

Ja kanske man ska plugga då nu när man har tid?

1 kommentarer:

jess sa...

Den var skitsnygg gumman!! <3