BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, maj 20

Morgonblogg :P

Jajemen här är man uppe påklädd och klar tills att jag ska åka upp över.
Ska till Älvdalen till en läkare och höra hur jag ska bete mig med nacken när de gör så ont ibland... Får se hur det går da...

Älskling är och jobbar =)

Får se vad den här dagen har att bjuda på då...

Har väl inte riktigt haft tid eller lust att skriva här nå. I tisdags iaf köpte jag mig ett nytt HemmaBioSystem =D Kommer blir asnajs i den nya lägenheten. Med pelarhögtalare så slipper man göra hål i väggen ;)

Åååh vad vi längtar tills att flytta in. Badkar kommer vi också få. Gud vad härligt. =)

Och sen efter jag har fått i ordning lägenheten med hjälp av mina gulliga föräldrar som vill hjälpa mig så ska jag få hämta hem våran lilla efterlängtade Maja :D

Tog ett kort på henne när Andreas höll i henne med mobilkameran. Skit kass bild =(
Fiaa vill du knäppa några kort på henne nu när hon är så jätte söt och liten? :P *blink blink*
Hon va så liten att hon fick plats i ena Andreas hand. 3 veckor kissemiss. Så himla söööt...
I tisdags kväll efter jag slutat jobbet, var jag och Andreas ut och gick i 1½ timme, så skönt! Ska jag göra oftare... Det var så himla fint väder.
Sen efter vi hade gått klart hämtade vi upp Jessica Darling och åkte långt upp i Våmhusskogen för att samla lite sten jag ska måla på. Lite pyssel ska man väl ha för sig ;)

Och igår såg ja att Andreas har massa bilder på datorn som jag vill ha juh ;) Du ska se Jessica. =) haha...

Och här i veckan sket en jävla fågel ner min bil, på rutan,taket och på vingen bak. Suck!
Usch o Fy o Blä!!!
Så den skiten fick älskling ta reda på innan vi åkte hem ;) Hihii. Taack älskling :D

Nej nu har jag inte tid längre, dags att hoppa in i bilen och köra...

2 kommentarer:

jess sa...

HAR HAN TAGIT KORT!?!?! eller vad?? :O Haha..

onmyway sa...

Självklart ska jag knäppa fler bilder ;)