BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, maj 3

[ Svanen som kom jätte nära - Läskigt ]

Länge sen jag skrev här sist... Haft mkt annat att göra som vanligt...

I helgen har vart skojj iaf :D Har jobbat varje dag och träffat Jessica och Ola varje dag.
Fredags var det valborg, åkte runt o kikade :P Sköt lite raketer med dom bästa!
I lördags tänkte vi ta det lugnt men, J + O ville att vi skulle komma till Raggarklubben till Orsa. Så då åkte vi dit. Skit kul verkligen! Spela biljard mot Jessans karl men ja förlorade 2 ggr =( :P
Igår söndag så ragga vi runt i oldsen deras och käka glass och såg skräckfilm hemma hos oss...

Skönt det ska bli att flytta så man kan bjuda hem folk, här är det så jäkla litet så man knappt får plats själv... Jag längtar såååå hiimlaaa mkt!!!

Och i helgen har vi på jobbet vart till Sollerön och lyssnat och tittat på grodorna och en fin svan =) Aldrig upplevt det tidigare. Det var verkligen en upplevelse. Alla snuskgrodor lät som en helikopter :P

Och den här månaden ska vi åka ner till Strömstad med skolan, kommer bli roligt :D Men ser inte framemot den långa bussresan. Suck vad drygt att åka buss så länge. Ingen bas =(

Nu ska jag slappna av lite och spela lite kortspel på datorn.
Skönt att ta det lugnt idag, egentligen skulle vi träffa Ola och Jessica idag igen, men Jessan jobbade till 21 men då blire så sent...
Sen har jag så fruktansvärt ont i nacken hela tiden! Ringde ÄVC idag (Älvdalens Vårdcentral) men kom aldrig fram =( Suck, pröva igen imon.

Idag har man vart på handledning med jobbet sen har jag vart nere på Mora och köpt linnen och leggins =) Myysss!

Nu ska jag nog vila nacken, det stramar så in i h*lvete!

0 kommentarer: