BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, maj 4

Växlande humör/väder...

[ Jag o brossans katt Mys ]


[ Jag och min Skorpan ]


Usch, sitter och försöker ta mig igenom studierna... Idag är mitt humör som vädret.
Märks så tydligt att jag är född i april. "April-barn", växlande humör som vädret... :P
Usch idag är jag trött, smågrinig pga av att jag har konstant ont i nacken hela tiden...
Så försöker man plugga när man skulle vilja göra annat...
Jag vill diska, och hänga in tvätten. Men känner att jag inte har tid. Måste få klart detta nu.

Det är så skönt att Andreas är så förstående. Det kan gå ut över honom ibland. Ont i nacken och studierna är stressbyggande. Sen vill jag bara bort bort bort härifrån det här huset.
Förlåt älskling för det.
Jag vill till lägenheten! Känner redan nu att jag kommer må så bra där...
Och jag och älskling har t.o.m kommit på ett namn till våran bebis (katten) Maja. Hur sött är inte det? Jag fastnade för namnet...

Måste upp till Fiaa nångång när katterna blivit lite större så Fiaa kan se vilket kön det är... =)
Vill ha en hona...

Idag fick jag iaf en tid till en läkare i Älvdalen, så får jag äntligen kolla upp min onda nacke. Det spänner i axlarna...

Sen e jag hungrig också, "kvinnor utan mat i magen är som monster!? " (Iaf jag)
Jag väntar tills älsklingen slutar så ska vi göra nån mat tillsammans...

Nu måste jag kasta ett öga på studierna igen...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Klart ni ska komma och träffa de små söta :D Kul att ni valde namnet Maja, vi tycker om det namnet ;D Vi försökte se kön igår, men det gick inge bra, det är ju så uppsvällt nu! Kram