BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, juni 12

Bjärre here we come!

Tjenare, nu skriver jag igen... :P Hejja! *haha*

Lite uppdatering om vad jag sysslat med:
Onsdag jobbade jag till 21.00 efter det så for jag och Andreas hem till min mamma och låna en Mygg-Killer ;) Andreas höll på bli tokig på alla insekter vi får in här. Fattar inte vart dom kommer in nånstans... Skönt att flytta ifrån den här timmerstugan.
Torsdags var vi hemma hos Fiaa o Daniel och åt tacochips med dipp och spelade kort =) Trevligt trevligt! Fick juh se våran urgulliga kattunge, som vi knäppte några kort på. Så jääkla sööt!
Längtar som faaan!!!

Igår var jag iaf på slussen och jobbade 16-00.30. Kul! =)

Idag åker vi hem till mina päron och vi tänkte fiska imon i Venjan =) Och ev ikväll med i nån sjö här i bjärre =)

Nu ska jag nog göra mej i ordning så vi kommer iväg nångång :D

Slänger in en bild på våran Maja med =)
Jag är redan förälskad ♥


1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Hon är bedårande.