BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, juni 15

Längtar...

Nu är det bokat och klart!!! =D

Längtar så mkt att få se den!

Nu är det inte långt kvar tills vi ska flytta =)
Får väl börja packa lite längre fram så inte allting är kvar sen. Jag tog en sovmorgon idag, tro om jag ska göra mig i ordning och kanske gå ner på stan, jag såg en klocka där förut jag ville ha... =)

Ledig två dagar nu, sen på torsdag börjar jag igen. Och på fredag ska jag äntligen gå till min frisör... Får se hur det blir då...
I helgen är det crusing på gågatan med ;) Då skulle vi åka med Jessica och Ola i fina oldsen som låter mkt bättre nu... Grrr på den ;)

Nu får det vara nog med bloggskrivande, ska kika runt en stund till sen drar jag ;)

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Har ni kollat på nya true blood avsnittet? Det va as bra :D