BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, juni 3

Det går fort...

Ja oj vad tiden rinner iväg. Har inte hunnit blogga. Jag har iaf jobbat mån-tis.
Igår va jag ledig, ställde klockan på 09.30 sen somnade jag om såklart... Det va så äckligt drömde marddrömmar för första gången på flera flera år. Och jag kunde inte vakna heller. Usch, vad hemskt.
Men jag vaknade tillslut iaf, jätte sent. 13.45. Sen var jag trött, hängig och sur hela dagen sen... Suck!

Nu är det torsdag och snart är det helg =) Ska jobba på Slussen 14-21.30 idag :p Kul kul!

Imon blire 13-09.30 slutar jag på lördag morgon då blire att ta det lugnt på dagen sen bär det av till Vansbro på kvällen =D Jag, Älskling och Brossan. Nyktert såklart. Ska jobba på söndagen 10-21 så...
Nästa helg är jag ledig, då ska vi åka upp till Bjärre, sen ska vi ta en tur till Venjan på lördag med Brossan och Jessica och Ola, blir väl där hela dagen. Längtar så! Har inte fiskat nå i år ännu...
Hoppas man får någon fisk så man kan röka dom...

Snart flyttar vi också :D Och kommer få våran Maja bara vi kommit i ordning, vill inte ha henne där när det är sån röra... Köpa lite kattgrejjer med :D

Nu ska jag nog ut i solen en sväng innan jobbet :P

1 kommentarer:

jess sa...

vi kommer inte kunna följa med nå, vi kommer hem natten mellan lördag o söndag :( Men vi kan väl tat någon annan helg? Puss<3