BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, maj 30

Mammas dag idag =)

Uppsatsen är klar!!! =) Ååååh vad skönt nu kan jag koppla av, nu har jag fått sommarlov ifrån skolan =)

Blir hemma själv hela dagen/kvällen ser det ut som. Så nu ska jag äta nått själv. Jag väntade på älskling och skulle åka och handla tänkte jag sen göra ugnstekt falukorv men då får det bli en annan gång då...

Så nu ska jag hämta mitt usb i bilen och lägga in nån film som jag kan kika på... Skönt att ha lite egen tid. Men tråkigt att vara helt själv. Längtar tills vi ska flytta till lägenheten så jag kan ha kissemissen hemma hos mig så jag inte blir så ensam :P

Ne nu ska ja ut till bilen sen ska ja bara lata mig idag ;)


Och jag har ...

Grattis på mors dag mamma
Ha en bra dag =)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tack
Ha en bra dag du också, min dess