BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, juni 16

Fel plats...

Hej bloggen, det var flera som undrade om jag var i Evertberg igår. För jag hade juh skrivit det tydligen. Och jag gick in nu efter jag pratat med mamma. Och visst fan hade jag skrivit evertsberg????
Jag vet inte ens om att jag gjort det, wierd!!! Gick väl av bara farten igår när jag skrev kanske.
Fan vad konstigt det känns...

Jag har iaf legat i sängen och dragit mig länge idag, och jag som skulle diska och dammsuga sa andreas. Men jag skulle även höra av mig till Jessica idag :S Fan vad hemma sysslor är tråkiga här. Det blir det ändring på sen. På jobbet går det hur bra som helst och diska osv. Men här där jag inte trivs vill jag gärna skita i allting. Usch!

Jag hade velat hälsa på Fiaa och babbla ;) Sen i samma veva hålla om min urgulliga tjej Maja! Jag längtar så... Så himla söt...
Imon är det jobb som väntar...

Jag ska väl fixa lite här hemma, sen ska ja ringa Jessan :P

Slänger in en bild på sötaste Maja och hennes pose. haha...♥♥♥
Maja

Ha en trevlig dag...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Ja, kom hit snart! :) Maja kutade nyss omkring här, hon har smitit två gånger idag haha :D