BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, juni 15

Kvälls inlägg...



Hej bloggen, nu är det kvälls sol här i Öna... Mysigt.
Idag har jag och älskling tänkt att ha mys kväll, framför några nya filmer =)

Vi har nyss ätit makaroner och köttfärssås. Super gott vart de. Mätt blev man...

Jag har köpt mig en klocka idag, har inte haft någon på flera flera år sen min förra stannade.
Jag är super nöjd över den, billig var den också. 50% på allt. Brukar aldrig handla där inne...
Jag tyckte iaf den va jätte söt/fin och snygg ;)
Eller vad tyckte du Mamma? Var det inte ett bra köp? ;)
Ja nu ska vi iaf mysa och lägga oss framför tv:n i sängen. Skönt det kommer bli med en soffa sen. Vilken skillnad allting kommer vara... =)

Ha en fortsatt bra kväll...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Är ni i bjärre? Maja vill att ni kommer och hälsar på :D Fniss