BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, juli 15

Bakning...

Hej bloggen, jag har juh som sagt semester. Passar på att göra så lite som möjligt. hehe
Har tagit semester även från hjärnan nu när jag inte jobbar och pluggar. Men tar även det slut, måste nog starta hjärnan snart igen...

Andreas är och jobbar kväll. Jag blev så rastlös så nu tänkte jag faktiskt baka nu när vi har större frys och kyl. Fåra baka lite imon med kanske :P

Idag har jag vart till min sjukgymnast på ClassGym och fått akupunktur, varje gång blir jag jätte trött/seg/hängig och allmänt konstig i kroppen. Men det skulle vara så sa hon. Då svarade jag bra på behandlingen. Sen fick jag även lite massage. Har bokat en tid igen på massage om 2 veckor.
Det är ont-skönt tycker jag... Så har jag juh även övningar jag gör varje dag, och det börjar faktiskt göra mindre ont. =)

Har även varit och fyllt i min tattoo, så nu blire inge bad eller sol på flera veckor. Synd. Men hellre gjorde jag det nu när jag fick det gratis än att betala för det sen igen...

Igår var jag och älskling till Borlänge och gjorde slut på lite pengar. Köpte bla. en takfläkt som kommer användas väl. Pappa ska komma och montera upp den imon =) Tack snälla pappa!
Måste även köpa en diskmaskin. Måste juh diska varje dag. Finns annat att lägga tiden på än att diska...

Och på måndag drar vi till Malung!! Wohoo! Dansbandsveckan. Päronen och brossan far redan i helgen. Då ska vi ha kul...

Och jag trivs så himla bra här i lägenheten! =) Är mkt gladare. Och sen har vi juh Maja som gör mig sällskap här hemma, våran lilla bebis. Hon är precis som en bebis. Jätte dryg ibland... :P Hehe...
Men det är roligt...

Nu ska jag sluta skriva och baka som jag sa tidigare... :P Ska slänga in lite bilder på lägenheten imon tänkte jag. Ska bara ha in bilderna i datorn först ;)


0 kommentarer: