BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, juli 29

En syster åt Maja =)

Vad mysigt det är när det regnar ute och man är inomhus =)
Det blir allt mörkare på kvällarna nu. Igår kom vi hem runt 23 tiden. Och det var nästan kolsvart ute...
Igår va ja ledig och kikade runt på annonser på nätet på kattungar. Vi ville ha en kattkompis åt Maja nu när vi jobbar så mkt så slipper hon vara hemma själv.
Så det blev en tripp till Gävle igår efter älskling kom hem vid halv5.

Vilken resa. *fniss* Krångligt det kan vara när man inte vet vart man ska. Helt slut efter man kom hem när hjärnan har fått tänka så mkt ;) Körde hela vägen dit och hem =)
Vi ville ha en långhårig till, så då får man åka långt för att inte betala alltför mkt...

Så vi tog hem en Andreas fastnade för och så valde han namn som jag också tyckte om.
Så nu har Maja fått en syster som heter Stina =)

Nu ligger dom så fint i Andreas datastol och sover bredvid varann ♥ Så sött!
Hoppas mamma kommer förbi efter jobbet och kikar på henne...

Imon är det jobb igen ett 24timmars pass, sen e man ledig på lördagen, då ska vi på begravning sen blir det till att städa har jag och älskling bestämt. Kul o skönt att båda två gör det...
Får se om vädret är fint om man kanske skulle kikat på "Hela Mora Surrar", söndag blire jobb igen, men ett skönt pass 8-16.

Nu tror jag att jag hörde muller. Tyckte åskskallen kände på sig att det skulle börja åska...
Skit, jag som ville se tv =(

Slänger in en bild på sötnosarna våra iaf =)


Maja & Stina




0 kommentarer: