BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, juli 25

Sista semesterdagen =(

Hej bloggen, och ni som läser ;) Har inte varit här och skrivit på mer än en vecka såg jag.
Har inte haft lust helt enkelt...
Idag är man trött, tog en ordentlig sovmorgon och gick upp 11.50. Skulle jag aldrig gjort. Är tröttare nu än när jag gick upp kl. 8 för att gå på toa :P
Annars på semestern har jag gått upp 09.30 VARJE dag! Kan du tänka dej mamma ;) Hihi.. Eller tidigare. De dagar det har varit tidigare har det varit för jag har vaknat av mig själv eller så har Maja pussat mig...
Sötare finns inte. Så himla underbar och så jäkla dryg på samma gång. Men det är fart och fläkt här kan jag lova...

Tex alldeles nyss gick jag och åt på en muffins som jag har bakat själv här vid datorn, sen kom jag på att jag skulle gjort rent micron. Så det gjorde jag och tog med med muffisen och hade på bordet så inte Maja skulle ta den.
När jag va klar med micron och vände mig om ser jag såklart Maja på bordet ätandes på min muffins. Det var inte mkt kvar. Kattjävel xD

Hon äter allt!! ALLT! Jag menar det, har tappat mat på golvet när man har hackat osv.
Hon äter: gurka, majs, kidneybönor, tomat, bullar, svamp makaroner och rå potatis, ja hon kan säkert äta allt om vi hade gett henne.
Men hon är då söt ändå ;) Är så sugen på skaffa en till lite senare, så hon får en kompis o leka med. Kanske hon blir mindre dryg och har sällskap när vi är borta och jobbar samtidigt jag o Andreas...
Men jag får inte för Andreas =( Väldigt bestämt på den punkten. Jäkla karl ;) hehe. Men han älskar jag med. Livet är väl underbart ibland...?!


♥ Maja ♥

Så har vi vart i Malung på DBV var skoj, men det kunde varit roligare. Skriver inte ut här varför... Vet juh inte vilka som läser...
Jag och Brossan tog med Andreas för han hade aldrig sett en vindkraftverk på nära håll...
Det tyckte han va bäst på hela resan ;) Haha karlar o deras intressen.

Nu ska jag kika lite på tv sen ska jag ta ett kokhett bad äntligen får jag bada efter ifyllningen på tatueringen.

Trevlig kväll...

0 kommentarer: