BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, augusti 13

Sjuk!? =/

Det märks att det är Fredagen den 13onde idag. Igår kväll hade jag lite småont i halsen.
Älskling har varit sjuk några dagar. Och såklart fick jag hans dumma förkylning på köpet efter han har blivit frisk...
Idag var inte frukosten nå god. Gör ont i halsen hela tiden, svårt och svälja så gör de ont.
Täppt i näsan och öronen. Och tryckande huvudvärk. Och helt slut känner jag mig.
Suck. Alltid ska de vara så skit när man ska göra nå kul... =( Jävla skit...

Men det ska bli kul att träffa familjen idag iallafall =) Får försöka ha humöret på topp iallafall.

Stina hon är så jäkla sööt. Ser ni att det ser ut som hon ler på bilden?
Det skiljer 2 veckor mellan henne och de andra. Och det syns tydligt att hon är minst =)
Tänk vad roligt och gulligt det kunde vara med att ha katt. Skorpan är hemma hos mamma min och hon är inte social mot mig, men de beror på att ja lekte fult med henne när jag va liten.
Tror hon är 11 år nu. Gamla tanten. Fick henne när jag va 10 har jag för mig. Så det är mammas katt nu mera xD
Här är skorpan, korthårig en som hårar så fruktansvärt. Därför är alla våra 3 katter långhåriga...

Nu ska jag nog koka potatis som ska bli stekt potatis senare idag :P
Ha de fint. Vi ses väl nere på bynn?

0 kommentarer: