BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, augusti 12

Stina ♥



Idag blev man hemma =( När jag vaknade hade jag så fruktansvärt ont i ryggen, nacken och axlarna och var så himla stel. Började packa ner grejer för att jobba 24timmars pass på jobbet.
Men juh mer jag höll på vid varje rörelse så gjorde det ont. Kunde knappt röra mig normalt.
Så det blev en sjukanmälan till jobbet idag. Surt, jag ville verkligen jobba. Ett helt 24h pass åt h*lvete.
Men det är juh ingen idé att jobba och ta hand om andra människor när man själv inte mår nå bra. Ibland känner whiplashskadan av... :(
Nu går det relativt bra men jag är inte som jag brukar.
Har haft vetekudden som vän idag, och snart kommer älskling hem. Ska väl snart börja göra middagen... Blir fiskgratäng idag... =)
Tur att man har 3 fartdårar här hemma som sällskap iallafall... Så söta. Våra bebisar xD ♥

Tagit det lugnt idag och vilat, sen lite huvudvärk på köpet. Värktabletter hjälper inte. Och jag ska till min sjukgymnast först nästa vecka... :S

Men nu ska jag glo på tv igen, men slänger in en frän bild på nya tillskottet. Stina =)
Haha hur hon ser ut xD Men det är svårt att knäppa kort på livliga kattungar =)

Jag hoppas att jag är bättre i ryggen så vi kan åka hem till Bjärre i helgen och kika på M&M.

Ska försöka övertala mina föräldrar att vi ska äta sill igen ;) som vi gjorde på midsommar. Det var så jäkla gott. Mums. Saknar det verkligen...
Hoppas du läser Mamma

Nej nu blir det tv tittande som sagt... Ha de fint.

0 kommentarer: