BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, juli 22

My money disappears...



Har jobbat 11-21 pass idag samma igen imon...
I tisdags va ja iaf ledig då passade jag på att dra alla kablar i bilen som ska sättas i slutsteg o baslåda nångång då man har tid -vilket man aldrig har...

Imon kommer det försvinna ännu mera pengar på min nya bäbis... 1600 spänn för att läsa in en ny nyckel på Volvo. (Ska smita iväg en stund från jobbet) Friskvård :P
Saatan vad dyrt allting ska vara...
Pengar till inträdet imon på Lasse stefanz :D
Dricka på det men inte alltför mycket... Då försvinner det 500 till :(

Freda blir det mys med älskling hoppas jag... Får hoppas på fint väder med :D
De har varit sol nästan hela dagen i Mora idag med =) Lönar sej kanske att va arg på vädret...

Usch vad pengar det har försvunnit den här månaden. 5 siffrigt belopp ca 20 tusen lr nått. Får juh lägga ut ännu mera på nya delar till bilen pga service...

Så nu vill jag ha lööön!!!

Hade vela unnat mig att köpa ett par nya jeans och en ny hoodtröja snart... Blir väl vinter snart innan man hunnit med, så snart e det väl jul och försöka komma på juklappar till alla :( Jobbigt!

Nytt smink måste ja också köpa mig... Pengar godbye! =´(

Nu ska jag iaf ställa av golfen så spara pengar på det så det blir nice :D

Sen har jag skaffat mig Helförsäkring på volvon sen en älgskade grejjs om dom jävlarna ska springa rätt ut i vägen. Dom e värsta fina o titta på, men inte nästan köra på. Snart blir det älgjakt också så SKJUT dom jävlarna!

Det som återstår på bilen är väl sätta i ljudet, ytrostlaga när det e fint väder o man e ledig, köpa nya strålkastare bara det blir väl 3000 för en lampjävel kostar 1000 kr styck om dom ska lysa bra...

Sen ska Fiaa tona rutorna åt mig på lördag :D Ska va hemma hos mig i garaget o pilla med det helvetet!
Jag har inte tålamodet o inte speciellt bra på det heller.
Gjort en ruta på golfen o det räckte mer än väl! Pillade med det förut jag, brossan o pappa... Usch så drygt...

Men nu ska det va extra fint så då får hon göra det :D Hon som e duktig! =)
Tack gumman vad snäll du är som vill hjälpa mig! <3

Classic Car Week! Wohoo! Längtat som faan. Cruising på tisdagen ledig hela veckan förutom fredag... Kanske ska dit fler kvällar? :P Festa någon? Japp skrev ett litet inlägg innan läggdags iaf :P Om det roade någon ja vet inte xD
Pussss <3

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Jaaa bilar kostar! Var glad att du inte har sånna roliga räkningar som oss.. Sopor.. Vatten (hejja vilket vatten sen då haha) Din bil kommer bli kanon, speciellt efter lördag ;) PUSS