BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, juli 18

Hemkomsten...



Älskling har nyss åkt hem så nu kollar man alla miljoner saker som vanligt o lyssnar på Tarzan Soundtrack xD Haha....

Igår kom jag o älskling hem från Malung o saatan vad trötta vi var. Slog på Sahara filmen o somnade en stund... Sen blev det tacos :D Muums!

Haha när älskling kom hem till mig hade jag förberett sönderbrända hamburgare och sönderkokade makaroner så himla gottt *lr INTE*
Var superstressad hela jävla dagen i torsdags, så stressad har jag inte varit på mkt länge.
Packat allting tält o sovsäck osv...
Älskling märkte av direkt att jag va stressad. Maten blev förstörd pga att pappa o mamma har ringt hela dagen o frågat när vi kommer och glöm inte dra ut alla sladdar osv o tjatat på. *Suck!*

Sen när vi väl va klara att åka ska vi hämta posten o lämna den. Sen hann jag åka till Djystjänn en bit bortanför sjöarna så hade jag glömt det viktigaste av allt SPRITEN! :O Så vi fick lov att vända. Blev värdens tvärbromsning nästan in i rutan... Haha. :P

Sen när vi väl kom fram i Malung till Skinnarvallen på campingen slog älsk o pappa upp tältet medans jag o mamma åkte o handla lite...

Sen efter utpustandet av allting som man har haft fullt upp på hela dagen lång satte man sig ner i camping stolen o gjorde en förjävla god grogg. GÖTT!

Sen blev det förfest :D Jag, älsk, brossan, Jimmy, Sara, Sofia, Martin, fick husvagnen för oss själva fick dom andra vara i den andra hehe.... Faan vad kul det va :D
Fick en underlig grogg av Fia "Avlopp" hette den, såg förjävlig ut men fan så god den va... Haha!
Såg ut som ja skiiit och gräs :P



Drack fan allting den kvällen. Vin, Öl, Grogg i mängder, Cider, osv... Ölen med 10.2 alkoholmängd smaka baajs... [Bilden ovan]
Men avstod från shotsen som innehöll kaffe :P

Fan så full man vart... :P Sen när man blev lite för extra full slutade jag dricka o köpte en kaffe ist. Brossan blev askalas :D
Vann ett "Hawai" halsband när man skulle kasta bandybollar i skålar i nå stånd. Fan vad svårt det va. Slösa 120 spänn på det där skiten... En ko fick jag av brossan min ko jag också vann gav jag till mamma. När brossan var som fullast skulle han prova igen o såklart vann han högsta pris. Han valde en kudde som såg ut som en älgskylt, fan den skulle jag vilja ha... Fan dåe...

Sen blev det sängen efter 4 vändor framotillbaka för brossan o Andreas skulle hämta mera öl o cider i husvagen, för på puben var det överfullt o kö som faaan. Folk tamefan ÖVERALLT. Gick juh knappt gå där inne. Träffa folk överallt man kände...

Skapligt full man va, älskling börja snarka o brossan sa att det snurra hela tiden halva natten o jag låg o skratta åt brossan :P haha...

När man vaknade så va man skapligt trött o ont i i ryggen o nacken efter ha sovit på bar mark...
Kunde knappt röra mig. Iskallt på natten som man höll på frysa ihjäl sen var det bastu i tältet när man vaknade...
Jag o älskling gick från skinnarvallen till Bullcampingen framotillbaka BARFOTA tänk det ni. Ont ont ont sen säger jag bara. Köpte två söta linnen sen åt vi på Kina o fick mer ont i magen...

Sen åkte vi hem efter det o va suupper trötta. Jag somnade nästan i bilen flera ggr.
Älskling va så snäll så han körde hem... Tack ! :D

Idag har vi också vart trötta, sett film och ätit grillat efter familjen kom hem...
Vart ner på bynn o ätit Östängs glass :P

Nu ska jag ladda upp några bilder på bdb, kika in där :P

Bye bye <3

1 kommentarer:

jessica sa...

haha tycker du?? ;P det är ju fan så avancerat att kommentera på din blogg ju! Man ska klicka in lösen, vad för identitet bla bla bla...:P hahah.. VAd har du för dig då? <3