BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, juli 24

Pilla med bilen dag...


Fredag återigen gud så skönt o vara lite ledig... :D

Igårkväll gick jag av kl 21 så då va de såklart fint väder under dagen o hoppades på att det skulle hålla i sig, men neeej då, såklart började det regna framåt kvällen.

Ja o älskling åkte hem till mig o spelade Chicago med mamma :p Jag vann! :D Helt otroligt!

Började dricka varsin grogg jag hade kvar sen Malung, sen va den flaskan slut. Sen blev det SanMiguel ( stavning? ) god öl det där :P
Fan så gott de va med öl, länge sen man drack det...
Sen blev det väl lite cider också, men 7,0 är inte så himla goda faktiskt :S Gick aldrig in på LS för de vart för sent så stod vi utanför o träffa massa folk o drack ist.
Men usch vad full jag vart :S
Tung i huvudet som fan när jag vaknade men det började gå över efter man ätit frukost.

Vart stressad hela dagen på jobbet i torsdags och ärenden man skulle göra: Åka på Volvo o läsa in en ny nyckel men bilen hade ingen mottagare o allting skulle kosta ca. 4000 kr att göra så GLÖM DET!
Fan heller att jag slösar pengar på det. Bekvämt hade de vart men skit samma har man överlevt att åka golf i två år klarar man allt xD
Men köpte en extra nyckel iaf bara den kostade 800 jävla spänn fy fan. För ägaren innan hade inga fler nycklar men så hade hon skickat en som hon hade hittat nu först, så då har ja typ slängt 800 åt helvete... 3 nycklar så det är väl bra ändå...

Sen fick ja lov att åka till mitt andra jobb medans ja jobbade på mitt första. Fixa papper som skulle in till min chéf, pratade lite om fler inskolningar i höst. Hoppas på mkt jobb :D Hon sa att jag kommer garanterat få mer jobb för jag ska börja plugga igen :D

Så plugga + jobba = drygt. Men det måste juh funka för att betala allting man ska göra här i livet...
Passa på att njuta av sommaren nu för sen kommer jag bli så stressad så usch usch usch. Samlar allting in i det sista som vanligt.
Skulle vart smart o göra som dej Fiaa, tjuvbörjat plugga så slipper man stressen o är påläst. Har juh int pluggat på ett år nu så får se hur det går... Hoppas på det bästa!

Jag o älskling har vart ute o tagit bort min rutsänkning på golfen, klistermärken, alla wounderbaums 33st :P Pillat bort steg o bas som vi satte i volvon...

Pillat med kablar o sätta dit steg o försöka komma på ett lämpligt ställe osv...
Sen skulle Andreas börja jobba 15.30 så då gjorde jag o pappa resten, men de e lite grann kvar att göra.
Får göra det nånannan gång efter rutorna blivit tonade :D Som jag o Fiaa ska roa oss med imon =)

De lät lite i volvon iaf, en 12:a räcker åt mig, har inte pengar till att ha värre ljud. Bara lite bas räcker åt mig. Men jag måste köpa 6,9:or o sätta i hatthyllan nångång o göra hål... Nya högtalare i dörrarna för allt e juh såklart orginal i volvon. Byta byta byta...
Mkt har gjorts, men ändå mkt kvar att göra... Längtar att se resultatet efter toningen :D

Man har vart lite småseg idag så det lär väl bli hemma kväll ikväll :P
Imon lär man ha fullt upp... Hade velat på Hela Mora Surrar men är de nått att se?
Ska juh jobba sånt där mördarpass på söndag mellan 09-21, 12 timmar med ob hela dagen iaf :D
Pengar Jaa Tack, fick lön idag iaf, lär väl gå åt... :(

Ne nu ska jag fixa nån god mat till familjen...

Ska även sortera alla skivor ja hade i golfen o slänga vissa o ha kvar o fundera vilka man ska spara i alla skivhållare o fondral SUCK! Lyssna igenom vissa man inte vet vad för musik som e på. 100 skivor + , de lär väl ta hela kvällen det med...

Nu får helgen gå fort så det blir tisdag nångång :D

Nu regnar det som faan också, jävla helvetes fittväder!

Mitt citat passar jävligt bra vissa ggr "Glöm dina bekymmer, det kommer alltid nya" ...
Bye bye <3

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Ja, har du inte fått litteraturlista, för om du har den, så passa på för fasiken att låna böcker! För det är så jävla dyrt, och ju tidigare man är desto större chans att man kommer åt dom på bibblan.. Det är alltid bra att börja i tid så man hinner tänka också, och inte bara plöja igenom böckerna.. Ja imorgon, då jävlar ska vi tona i ditt garage :D PUSS