BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, juli 29

Allt o ingenting...


Nu skriver man i bloggen igen då...
Skriver juh inte så ofta jag skulle vilja, så det blir alltid sånna där meterlånga inlägg varje gång jag skriver som ni säkert vet...

Men i fredags skrev jag sist om jag inte minns fel...

Det som har hänt är väl att Fiaa har hjälpt mig att tona mina helvetes rutor på min 850... Jävla bakruta... Men nu får toningen vara sådär tycker jag. Blev rätt bra iaf efter allt slit med rutorna som inte ville vara med. Taack Fiaa för all hjälp <3 Guld värd den där tjejen. Älskar dej vännen <3

Får se framöver om det blir proffs toning på bakrutan lr inte, o slösa pengar på det. Vet inte eftersom jag e nöjd över resultatet ändå...

Va till Felvik igår med älskling o träffade på Fiaa, Daniel, Kajsa o Erika o hängde med dom större delen av kvällen. Tack för en grymt rolig kväll allihopa :D
Blev en nykter kväll igår.
Två öl för smakens skull :P Gött xD

Träffade även på Jessica o Ola en liten sväng efter samtalet Andreas fick av Ola om han behöve låna startkabalar xD Haha. Glömt positionslyserna på... Ooopppss....
Fick gå tillbaka när man typ va längst bort möjligast... Suck!

Köpte en Volvo tröja o röda håriga tärningar :D Nice :P

Va juh till Borlänge i Måndags o köpte ett nytt endrör till volvon, ett linne o en topp, och högtalare i dörrarna som vi roat oss med idag jag o pappa o brossan. 6,9:orna va det lite större problem med, så drygt o jobbigt o krångligt att göra hål i plåten så det sket vi i o ska sätta i en trägrejj så dom kommer högre upp för att slippa det problemet. Daniel´s Ståhls tips. Funkar säkert nice :D (Y) Tack!

Nu är det lite slappis dag efter skruvat klart högtalarna... Hittat nya fälgar 15´tum man kan ha på vintern. Måste köpa nya 17´tums fälgar snart bara jag hittat några... :S

Sen blir det väl rostskyddslagning med lackering på det NÅNGÅNG... Fan blir juh aldrig klart tycker jag... Bilar är ett pågående projekt hela hela tiden. Nästa gång ja köper bil ska ja köpa en som allting e klart på som det e bara ut på vägen direkt... Tappat orket o intresset just nu, hoppas det kommer tillbaka...


Imon blir det Mora en sväng innan Andreas slutar jobbet så åker vi till Borlänge ännu en gång o ska köpa lite grejjer till bilen en gång till. Suck!!!

Måste fan hitta en ny handväska som e lite större för min har dragkedjan gått sönder på. Hitta några myskläder på Intersport för jag hitta inga som passade på Staduim lr TeamSportia i måndags.. Jeans måste ja köpa nångång nu snart innan hösten, nya fina underkläder hade inte heller setat fel. Lönen försvinner på en gång :P

Ne nu ska ja ha in en lr två nya bilder på garaget på bilen :D

Ha de fint bye bye...

BTW Fiaa vill ha dina bilder från igår! :D

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Höhö ja vi får väl se hur du ska göra med toningen, pust :D Ja, kvällen igår var najs! Ha så kul i borlänge :D Klart du ska få bilder! Puss