BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, juli 4

Volvo I LOVE <3




Ja nu sitter/ligger jag här igen och ska skriva av mig lite... Nu kommer det bli ganska mycket känns det som för dom som orkar läsa xD Sitter o lyssnar på Akon...

Ahlgrens husvagnar e goda =) Haha! Kan det inte komma släpvagnar också? Hehe, undra hur dom skulle sett ut :S
Lördag ska människan äta godis i mängder xD Älskling hade ätit upp mina surabilar såg jag nu när jag leta efter nått att tugga på xD Den jäveln. haha nej då <3

Igår vaknade jag av att pappa smällde upp dörren för jag skulle vakna kl 11 på morgonen/dagen - för vissa :P Han sa att han hittat en bil till mig på blocket, jag trodde han skämta om sina jävla Polo han brukar skämta om, för jag tycker dom e så fula...
Men sen gick jag juh så klart upp o kollade. Nog faan vad det en 850 som jag ville ha. Så vi bestämde oss för att ringa, och ägaren hade den kvar. Då blev det till att hoppa in i kläderna o åka till Gävle o kolla på den... Fin som faaan, prutade lite :D Köpte 760 sidospeglar till älskling för han har en som fungerar sen krocken med gubbfaaan...

När man åkt med golf i två år och byter upp sig till en skön/lättkörd Volvo 850 95:a med AC, ABS, Halvskinn, Dragkrok, Elhissar, Servostyrning, Fatrhållare, C-lås, och 140hk isf för 90. Helt underbart att byta bil! Äntligen säger jag bara. Letat så länge... Ingen rost alls förutom lite ytrost på bakluckan som knappt syns, om man kollar nära så syns det så klart.
Behövs väl lite service innan man kan åka på vägen igen, går att åka med men vill fixa allting innan så ska åka golf ett tag till. Kamrem ska bytas, Oljefilter, Tändstift o så för den förra ägaren inte har gjort det o haft den avställd...

Nackdelen är väl att den drar lite mer soppa bara, o dyrare i skatt o försäkring men smakar det så kostar det. :D Ska väl tona lite rutor och sätta i nå ljud i den också, Funderar om jag ska köpa nytt ljud o kablar o sätta i volvon o ha kvar ljudet i golfen o sälja iväg den eller om jag ska ha den kvar. Pappa prata nått om att ha den kvar.
Men då ställer jag av den isf. Får se hur jag gör vet inte riktigt ännu... Har juh båda påställda o betalar för dom nu så, så det känns lite önödigt att betala för två bilar :S Fick juh min nya baslåda idag eftersom jag spelade sönder den förra, men den gamla har faktiskt hållt länge.

Så nu låter det lite bättre, men ska ta och spela in den o ta det lugnt nu i början o spela in den så jag inte spränger den här också... Usch vilka skuldkänslor jag har. Har gjort slut på ett 5siffrigt belopp på en dag :S Inte bra men nödvändigt...

Jag saaaknar Andreas som faaan, Han kom juh till mig igår kväll efter jag kom hem med pärlan från Gävle så skulle vi tillbringa helgen tillsammans för vi var båda lediga ÄNTLIGEN. Men sen ringde juh Andreas såklart när jag jobbade mitt pass mellan 10-16 och så att han fick lov åka iväg o jobba för det va kris på jobbet.

Faan vad less jag blir, det va synd. Men det får juh lov att gå... Hann knappt se han juh. :( Vi la oss o pratade lite innan vi båda somnade sen skulle jag åka o jobba gav han en puss o en kram sen när jag kommer hem e det tomt :'(

Ja så nu när jag kom hem åt vi lite grillat sen har jag kopplar in nya basen i golfen sen satt jag mig här framför datorn, miljoner saker att kolla som vanligt... Men nu ska jag fortsätta kolla det som e kvar.

Kanske ska ut o skruva ur bilstereon i volvon o sätta i en annan med MP3 Klarar mig fan inte utan det alltså, inga skivor som INTE e mp3. Så lyssnade juh på skitmusik på radion på väg hem från Gävle...

Mycket att göra nu men sen blir det nog fint bara allt e klart, när man ska ha tid med det eftersom man jobbar som ett asss...
Pappa hade iaf tvättat bilen åt mig när jag kom hem Taaack :D Ska väl städa innuti volvon också nångång... Slänger in lite bilder oxå =)
Nej nog med skrivandet här. Nu drar jag:P

Puss <3

0 kommentarer: