BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, juli 7

Trött...



Nu sitter jag här i sängen och gäspar som faaan!

Har svinont i fötterna ståttupp/gått hela dan...

Gick av mitt pass imorsse kl 9, var o beställde lite grejjor på Volvo. Sovit 4 timmar inatt :S

Sen när man kom hem vilade man lite framför datorn ett litet tag. Sen gick jag o pappa ut till min fina pärla som står i garaget och omvårdas :P
Har städat hela bilen idag, damsugit torkat av överallt innuti bilen.
Sprayat på texilspray på tyget så allt smuts for bort o gnugga gnugga gnugga tills nästan allt va borta men så klart blev sprayen slut :(
Fönsterputs på rutorna, tagit bort strålkastarna som va från 1800-talet skit fula fyrkantiga jävlar...
Bilpolish överallt på bilen, sen har jag vaxat den också så det blev två varv runt bilen. Fy fan vad drygt tog typ hela dan... Pappa har väl mest varit under motorhuven o pillat som int jag kan så mkt utav :P Måste köpa en ny grill också som e lite finare...
Har väl ätit på Bygdegården bjöd pappa på lite god mat därifrån o träffade på Fia.K stod o prata lite. Det va kul o se henne igen man har så fullt upp hela tiden så man har inte tid med allt man skulle vilja göra och träffa folk...
Var till kusin o balansera mina däck 15tum tills vidare...Gosa med söta Frodo vovven.
Fan det e asmkt som ska göras och saker man skulle vilja göra med Volvon men pengarna räcker inte till att köpa allting på en gång, får ta lite i taget ist :P
Ska ev. köpa nya strålkastare, nytt ljud, lite dioder o sätta i instrumenthuset, tona rutorna, osv...

Har tom hunnit städa buren o badat råttorna så dom luktar gott xD
Plockat bort 100kg kläder o sladdar o grejjer tammefan överallt innan älskling ska komma så han inte får se hur det brukar se ut ;)

Så luktade man bilvax o alldeles flottig överallt o skitig som faan.

Nyss duschat och tänkte kolla på Rush Our 1 med pappa men vart så trött att jag satte mig lite o skriver i bloggen ist o kollar runt innan jag ska lägga mig o sova och jobba imon igen mellan 7-16.30.
Sen ska älsk följa mig hem innan jag åker hem måste jag köpa ännu mera grejjer till bilen som man kommer på eftersom... *suuuck*
Kommer dra iväg några tusenlappar men så är det! Love my car<3 Kommer bli råsnyggt!
Man får väl vara glad när man köpt sin andra bil för sina egna pengar men denna gång la man ju ut mer än ynka 6000 kr på en bil *hahaa*
Och en större bil som går bra och inte är något fel på och går sönder varje månad o behöver byta hela motorn innan den dör...
Vet fortfarande inte hur det kommer bli med mina bilar vill juh ha kvar golfen på något underligt vis :P

Japp det var det jag har sysslat med idag (min lediga dag) och på torsda e jag ledig igen o ska mysa med älskling :D Va så himla länge sen... Sen jobbar jag på fredag igen 9-9 natten ännu en gång den här veckan dryyyygt.se!

Men då har man en ledig dag på lördagen också, blir väl ev lackera de som behövs två små fläckar med ytrost som nästan syns. Lika bra göra det nu så det inte blir värre senare...
Sen när bilen blev asfin efter bilvaxet så syns juh även alla små skavanker i lacken.
Antracitgrå metalic heter tydligen lacken på bilen xD Men den e asfin men alla bilar har juh sina nackdelar lite småfel här o där som man kan åtgärda. :D

Nu blir det kolla resten o sen soooovaaa!!!

Godnatt Puss<3

P.s Fiaa har saknat dina blogginlägg, Blogga! ;) Miss u my räägergirl vi får se till att träffas snart =)

1 kommentarer:

fiaa sa...

Ska blogga mer XD