BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, augusti 7

.....

Ja i morsse väcktes jag av pappa kl halv 11 för vi skulle ner på bynn och lämna min bil för jag ska ha ny gas i ac:en...
Sen har man setat vid datorn och kollat runt lite... Skulle precis välja en film att se då ringde dom och sa att bilen va klar.
Så nu har vi hämtat den med ac i :D Kallt och skönt nu mera...

Nu ska jag nog se en film lr nått, så blir de grillat ikväll också med familjen, sen ska jag väl ner på bynn igen och skjutsa ner päronen på parken... Så det blir 3 vändor ner på bynn idag...

Och imon börjar jag 8 uuusch vad tidigt det verkar nu när man gått upp efter 12 nästan alla dagar... Så ska man vänta och hämta dom sen sent på natten :S

Jaja... Smällar man får ta...

Kollade på Panic Room igår natt, den va slut vid 3. Men jäävlar vad bra den filmen är. Va skitlänge sen jag såg den sist...

Ha de gött ! :p

0 kommentarer: