BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, augusti 6

Nattblogg...


Ja nu ligger jag i sängen och ska snart sätta på en film tror jag, lr kanske man ska sova??

Har vart o grillat hos Fiaa o Daniel, gud så gott. Mätt blev man å... Smakat en asgod choklad av Fiaa... Blir nog den framöver ist marabous mjölkchoklad...
Mörk ckoklad är mkt godare. Iaf den.
Mummss på den säger jag bara!!

Imon blir jag chafför åt päronen som ska ner på parken på kvällen och dansa till Larz Kristerz såklart xD

Kolla läget nere på bynn lite, gatbils cruising kanske man ska kika på!? Kanske ska va med själv. Haha njaaa...

Lörda-sönda blir det jobb igen sen kommer det rulla på som faan i augusti. 24:de börjar man skolan också... Det är lite spännt kan jag lova... Hoppas att huvudet kan tänka nu då, eftersom man tagit semester från skolan ett år...

Neee, kort litet inlägg. Första någonsin kanske...

Godnatt alla ni <3

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

ja skolstarten kommer närmre och närmre, pust! Mycket trevligt att ni kom :D Ska vi kolla cruising tillsammans helgen? kram