BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, augusti 20

Det går frammåt i livet...


Ja det går frammåt i livet =)

Har inte skrivit på ett tag, för jag har inte vetat vad jag skulle skriva...

Har inte gjort något speciellt heller mer än att jobba ons-tors då jag egentligen skulle vart ledig...

Har jobbat, jobbat, och så har jag jobbat lite till. Hunnit träffa Andreas lite grann också har jag gjort! Guld värt! Mår så himla mkt bättre när jag e med dej!
Hoppas vi fast jobb nångång så den däe efterlängtade lägenheten kan komma till pass nångång! (dvs om man får någon med)
Men de e nog inte så svårt om man letar på andra ställen än just i Mora...
Har man kontakter så kanske det finns ett litet kryphål xD

Ja, då börjar man skolan snart, Har skrivit om det många ggr nu. Längtar tror jag, om man bortser från min stress jag garanterat kommer att få!

Mera jobb, ska ha in inskolning snart, om man bara får tiden till att ringa och bestämma vilka dagar man kan jobba...

Så det går frammåt, vill jag säga...

Har köpt ett skrivbord och en stol på Jysk igår, som jag monterade ihop med brossan på kvällen =)

Behövdes verkligen! Bra köp återigen... Bra Dessa. Nångång får man väl ge sej berömm också och inte bara kritik!?

Jag trivs så väldigt mkt med mitt jobb. Hoppas det kommer fortsätta så också!

Vet inte mkt mer vad jag ska skriva. Ska nog krypa till sängs o sova lite innan helgens jobb börjar. Fre= 12-19 Lö= 09.21 Sö= 09-09 sen på måndag e jag leeedig igen, SKÖNT!
Vad ska man hitta på då da??

Jag hade så gärna velat åkt o bowla med nån/några, men vet inte när. *Suck*
[Jag är försej askass på att bowla men ändå tycker jag det är ganska roligt- oftast]

Ja jag e en SKITDÅLIG förlorare- Ja jag vet!

Natti natti...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Jag vill bowla med dig, jag är också skit kass, men om du o jag är as fulla, kanske vi iallafall TROR att vi är bra, hahaha. puss