BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, augusti 21

Stressigt.se


Stressigt.se finns det en som hemsida!? , ska fan pröva sen och kolla xD

Ja det e min vardag kära läsare. Jobba jobba jobba, sen har ja hunnit vara lite me älskling också,
så när man kom hem hade mamma köpt en kattsäng/koja lr vad de heter som den ska sova i xD
Haha får se om de funkar sen då =)
Väldigt snällt :D



Har även köpt en katthalsband redan till min misse som ska komma hem till mig nu tycker jag. Längtar som faan!

Idag hände nått som gjorde mig helt i chock hela dagen, har tänkt på det hela dagen ida, så jag har inte kunnat släppt det och jobbat riktigt känns det som.
Men akk vilken underbar personal det finns på jobbet. Om man ändå kunde fått välja hade ja viljat fått fast jobb där. Bästa underbara jobbet jag någonsin haft! I love!
Jo tillbaka till händelsen:

Jo de som hände va, att när ja va på väg till jobbet skulle jag precis göra en omkörning för den första bilen åkte i 60-70 på en 90väg. (hade två bilar framför mig)
Så precis då jag ligger nästan jämnsides vid den andra bilen börjar han också göra en omkörning och pröjer mig nästan av vägen och bilen bakom mig gasar på och skulle köra om mig när jag ligger på fel sida av vägen. La mig på tutan och bromsen så han bakom nästan körde in i mig han också.
Jag blev så jävla chockad och arg och ledsen så ja visste inte vad jag skulle göra... Blev så skrämd av hela händelsen att jag fick lov kliva ut ur bilen vid gamla affären i Oxberg, mina knän skakade...
Det va de jävligaste som hänt nångång på vägen kan jag säga. Och nu när jag har köpt mig en ny bil kör jag faktiskt väldigt fint och försiktigt jämnförts med golfen jag hade...

Kan ni förstå hur hemskt det va??

Uuusch säger jag bara...

Nu har jag sådär 24inlägg på bdb, 12förfrågningar på FB, 34 blogginlägg att läsa, + de andra jag kollar varje gång...
Så ska fortsätta kolla allt det där sen blir de nog sängen...

Natti natti med er!

0 kommentarer: