BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, augusti 30

HATAR siffror...


Ja söndag idag igen. Vilodag. Sköönt! Behövdes...

Ja vad har man gjort sen i fredags om inte jobbat som vanligt...

Ja idag gick jag av kl 11 på morgonen för Carola va snäll o lät mig gå tidigare =)

Så har man bara vart hemma o varit trött... Sett film med familjen "The Knowing" Konstig film det där... Kanske e bättre med bättre kvalite så man ser nånting när det är mörkt...

Så har jag varit lite arg idag för jag mina planer inte gick som de skulle =(

Var meningen att vi skulle åka till Blg på tisdag, men så läser jag papprerna från Folkhögskolan där det står att vi håller på från Måndag kl 13 - Onsdag kl 14.00.

Så då sprack det...

Sen har jag hållt på med lönerna idag och räknat och haft mej. Så då har man varit arg som fan.
Det värsta jag vet är siffror finns fan inget värre. Det blir kortslutning i min hjärna när jag ska räkna.
Mamma finns alltid där och hjälper mig :D Taack söta mamma. Älskar verkligen hon. <3
Och det går ut över henne för jag e arg för mina planer inte gick som jag ville + att jag ska räkna. Då e hela kvällen förstörd!

JA jag har dyskalkyli! =(
Fick det bekräftat när jag precis hade börjat gymnasiet. Stora matte svårigheter sa det på IV-programmet när jag gjorde deras tester för min matte lärare rekommenderade mig att gå dit och göra några tester...
Detta har jag inte sagt till många för jag skäms så in i helvete för det, att vara ett dumhuvud som inte fattar nånting!
Jag skulle egentligen ha gått IVprogrammet blandat med Barn&Fritidsprogrammet.
Så skulle jag haft kärn ämnerna på IV, (matte, svenska, engelska) och resten på BF.
Men det sa jag nej till och ville testa ifall jag klarade det... Ingen fick veta nånting av mina klasskompisar. Lärarna visste det, och min mattelärare som jag fick extra lektioner utav på hans fria tid. Hur jävla snällt är inte det då? Det e fan den bästa lärare jag haft! Stort Taack. Björn nånting hette han. Han fick en ros av mig när jag tog studenten! Så underbart snäll!


Men jag tog igenom mig lönerapporterna iaf. Sista dagen att lämna in precis som vanligt som det alltid har varit...
Men måste börja ta tag i det där nu så inte skolan slutar likadant...

Så har pappa hjälpt mig med bilen idag :D Ååå älskar min familj...

Så blir det personal fest igen snart :D Whohooo!

När jag va mest som argast och ledsen så gjorde Andreas mig glad :D Taack för du finns älskling. utan dej vet jag inte vad jag hade gjort!
Ett stort tack ska du ha när du satt med mig en min förra lägenhet och hjälpe mig med mina matte uppgifter jag hade på gymnasiet!
Ändå fick man IG men som man jobbade upp till ett Godkänt innan slutbetyget.

Så får väl jag o Andreas åka till Borlänge nån annan gång dåe...


Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer...
Ska duscha snart och se film med pappa kl 21.00 på 4:an med Persbrandt såklart. Men har för mig att jag sett filmen förut, som vanligt... Kan inte tv visa nå nytt nångång!?

Måste nog fråga Andreas hur hans dag har varit, har varit för upptagen med allting annat idag...

Inga nya bilder heller. Saknar Andreas så himla mkt. Men på fredag syns vi igen :D

Så nu vet jag inte heller när jag kommer ha tid men att skriva blogg igen men det märks...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Ja synd att det blev ändrat, men jag sa ju till dig att jag är på nästa gång du ska dit, så kan jag fixa mina naglar också! :) Tur att du har Geger som hjälper dig med matten! kram