BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, augusti 28

Haha ska man skratta lr gråta...

Ja ida har man jobbat igen :D

Sen efter jobbet va jag o brossan på Bio -Beck i stormens öga...
Vet inte vad titeln hade med filmen att göra men men, det va iaf ASBRAA!! Så jävla bra.
Älskar Beckfilmerna. Första filmen de va bilrace i. KUNG! Sånt gillar vi!

Nu ligger jag här i sängen o e lite småtrött och klickar runt som man brukar...
Sovmorgon imon igen börjar kl 13 =)


När man klickar runt på lite olika bloggar via bloglovin, så ska/bör man undvika dom här "fjortisbloggarna" Ursäkta mej men ja vet inte om jag ska skratta lr gråta. Allt e så jävla patetiskt alltihopa!
Alla klankar ner på varandra och gör person angrepp på bloggen och visar det inför halva Sverige.
"moooget"...
Nej det här samtals ämnen kan ja snacka om i timmar,
Har blivit fast att läsa alla dom här "storbloggarna" som de kallar sej för och bara skaka på huvudet åt dom och tycka synd om dom att dom inte fattar hur jävla dumma i huvudet dom är!
Det är MIN ÅSIKT!
Ni får tycka vad ni vill. Men ibland när vissa går på varann kan jag tom hålla med någon för det dom säger...
Nej nej nej Neeeej!!

Liksom man kan diskutera varför folk har bloggar o andra inte, funderar skarpt på det just nu sen alla skriverier. Så säger dom att man ska va nöjd med sej själv och jag älskar mig själv osv och ändå går dom o beställer plastioperationer för flera tusen dom inte har råd med och tror dom e så välomtyckte när dom som läser är bara som hatar dom tror jag och några enstaka tror dom är förebilder!

Förebilder för mig är mina föräldrar! Vad e mer normalt och äkta än det och inte allt annat jävla media som ställer till det hela jävla tiden!
Inte undra på att alla Sveriges ungdomar har anorexi och det ena och andra...
SHIT säger jag bara.

Vad har ni för åsikter om detta!?
[Jag kan prata i flera flera timmar]

Jag säger inte att jag har intresset och läsa för det gör jag inte jämt, men ja tycker de e kul o läsa o se vad som gömmer sej innanför pannbenet på folk egentligen!

Ibland kan man verkligen tycka att man lyckats i livet fast alla motgångar man haft och inse hur bra man har det som slipper sånt skit och inte bry sej om alla ideal.
Försök vara den man är, ska de vara så jävla svårt!??

SUCK!

Nej nu vet ja inte vad jag ska säga mera...

Ska avsluta med en sötbild på två kissemissar, Lääängtar så tills min lille kissemiss kommer hem!



Godnatt!

1 kommentarer:

Nina sa...

Haha jag håller med, endel är så patetiska, dom söker bara upppmärksamhet. Typ kissie osv..
Dom inser inte att dom gör bort sig, och dom tror att dom är såå kända, men vad är dom kända för då, dom har ju inte direkt gjort ett jättebra jobb och kämpat sig upp som tex skådespelare osv..
Äh jävla fjantar :P
Hihi. :P
Puss